سایت رسمی روستای گلدره

روستای تاریخی گلدره واقع در منطقه مهردشت اصفهان

سایت رسمی روستای گلدره

روستای تاریخی گلدره واقع در منطقه مهردشت اصفهان

سایت رسمی روستای گلدره

روستای تاریخی گلدره واقع در بخش مهردشت استان اصفهان قرار دارد به امید این که بتوانم توصیف خوبی از روستای گلدره داشته باشم لطفا با نظرات خودتون به من کمک کنید در بهتر شدن وبلاگ


جوانی شمع ره کردم که جویم زندگانی را
نجستم زندگانی را و گم کردم جوانی را

کنون با بار پیری آرزومندم که برگردم
به دنبال جوانی کوره راه زندگانی را

به یاد یار دیرین کاروان گم کرده رامانم
که شب در خواب بیند همرهان کاروانی را

بهاری بود و ما را هم شبابی و شکر خوابی
چه غفلت داشتیم ای گل شبیخون جوانی را

چه بیداری تلخی بود از خواب خوش مستی
که در کامم به زهرآلود شهد شادمانی را

سخن با من نمی گوئی الا ای همزبان دل
خدایا با که گویم شکوه بی همزبانی را

نسیم زلف جانان کو که چون برگ خزان دیده
به پای سرو خود دارم هوای جانفشانی را

به چشم آسمانی گردشی داری بلای جان
خدا را بر مگردان این بلای آسمانی را

نمیری شهریار از شعر شیرین روان گفتن
که از آب بقا جویند عمر جاودانی را

پیام های کوتاه
  • ۳۰ آذر ۹۳ , ۱۴:۲۴
    Reza
  • ۳۰ آذر ۹۳ , ۱۴:۲۲
    Reza
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات
نویسندگان

رازهای موفقیت

سه شنبه, ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۳:۲۷ ب.ظ

روزگاری بود که دختر‌ها در انتظار شاهزاده‌ سوار بر اسب سفید بالداری بودند که از آن سوی ابرها سر و کله‌اش پیدا شود و آنها را به دنیای مورد علاقه‌شان ببرد.

 

 

 اما با گذشت قرن‌های متمادی ماهیت این شاهزاده‌ها به مرور زمان تغییر کرد. اینکه اول شاخ اسب‌هایشان محو شد یا بال‌هایشان مهم نیست و به هر حال امروز و در این روزگار دیگر خبری از این قبیل شاهزاده‌ها نیست. به قول مادربزرگ‌ها دوره آخرزمان است. برگ‌های سرنوشت طور دیگری ورق خورده. زنان امروز جزئی از مردان اجتماع شده‌اند که دیگر نه‌تنها در بسیاری از موارد از مردان کمتر نیستند بلکه قابلیت‌های بیشتری هم نسبت به مردان پیدا کرده‌اند. خلاصه اینکه یک خبر داغ و دست اول: «خانم‌ها توجه کنید که با شرایط امروزی این مردان هستندکه به دنبال پرنسسی سوار بر اسب سفید بالدار می‌گردند.»

 

معیار مردان ایرانی

وقتی نظرسنجی را در جامعه مردان ایرانی انجام دادیم، به این نتیجه رسیدیم که معیارهای مردان ایرانی برای انتخاب همسر خیلی متفاوت است:

 

نجابت: مردان ایران با فرهنگی که دارند مسائلی را مدنظر می‌گیرند که با آن بتوانند آینده‌ای توام با آرامش و فراغ خیال داشته باشند.

 

زیبایی و نجابت: مردان ایرانی در کنار زیبایی به نجابت همسر آینده‌شان بسیار اهمیت می‌دهند و این دو را با هم می‌خواهند.

 

کدبانوگری: یک مثال قدیمی است که می‌گوید: «مردان هر وقت بهانه می‌گیرند یعنی سر شکمشان خالی است» پس تعجبی ندارد اگر بشنویم آقایان ایرانی دوست دارند همسر آینده‌شان آشپز زبردستی هم باشد.

 

1 و 2 و 3 معیار مهم برای آقایان

 

باهوش بودن

شاید برای شما هم جالب است که مردان به زنان باهوش علاقه بیشتری پیدا می‌کنند.

 

غیر قابل حدس زدن

به زبان ساده‌تر غیرقابل پیش‌بینی بودن! شاید شما به عنوان یک زن به دنبال همسری باشید که بتوانید تک‌تک رفتارها و گفتارهای او را پیش‌بینی کنید. پس در همین قدم اول متوجه شدید که دنیای آقایان متفاوت از دنیای بانوان است.

 

با احساس بودن

دنیای غرب دنیای سرد و بی‌روحی است که احساسات در آن گم شده، شاید به همین دلیل است که مردان به دنبال همسری هستند که دارای احساس باشد.

 

نکته‌هایی در مورد آقایان:

آقایان برخلاف ما خانم‌ها به هیچ وجه انسان‌های پیچیده‌ای نیستند.

 

شاید به جرأت بتوان پاکی و ساده‌بودن‌شان را با دنیای کودکان مثال زد. البته این به آن معنا نیست که شما به راحتی بتوانید مردی را تحت تاثیر قرار دهید.

 

مردان به همان اندازه که دنیای ساده‌ای دارند، باهوش‌ نیز هستند.

 

آنچه درک کردن مردان را برای شما مشکل می‌کند، متفاوت بودن منطق و احساس آنهاست. اما با تمام این اوصاف فراموش نکنید که مردان نیز در وهله اول یک انسان هستند و تمام انسان‌ها بعضی خصلت‌ها مثل احساسات، عقل و منطق را دارا هستند.

 

مردان هم مثل خانم‌ها، احساساتی دارند که دوست ندارند آن را به بازی بگیرید. قوه تفکر دارند و می‌توانند مسائل را سبک و سنگین کنند و البته منطقی دارند که با استفاده از آن خوب و بد را از هم تشخیص می‌دهند. هرچند این تشخیص‌ها در بیشتر موارد با تشخیص‌هایی که شما می‌دهید متفاوت خواهد بود.

 

قدم اول: خاص باشید

قدم اول: شما به عنوان همسر ایده‌آل باید با تمام زن‌های دیگر تفاوت داشته باشید و این تفاوت را به مردی که قرار است همسر آینده‌تان باشد، نشان دهید. مردها اصولا به دنبال زنان خاص می‌گردند، کسی که بتواند تا آخر عمر در کنارشان بماند و به قول معروف به پای هم پیر شوند. بعضی مسائل ساده و پیش‌پا افتاده، برای مردان بسیار حائز اهمیت است. این مسائل از جمله مواردی است که شما را تبدیل به خاص‌ترین زن دنیا خواهد کرد و مطمئن باشید با عمل به آنها خودتان را به ماندگارترین زنان دنیا تبدیل خواهید کرد. بنابراین:

 

شکایت کردن را کنار بگذارید

یادتان باشد شکایت کردن با انتقاد کردن خیلی فرق می‌کند. هرچند که اصولا آقایان طاقت شنیدن انتقادهای زنانه را ندارند. اما مسلم بدانید که شما با شکایت کردن امتیازهایتان را از دست خواهید داد و ترجیحا تا زمانی که راه و روش صحیح انتقاد کردن را یاد نگرفته‌اید، سعی کنید انتقادهایتان را به حداقل برسانید.

 

نق‌نق کردن ممنوع

از همین امروز تصمیم بگیرید جزو زنان نق‌نقو نباشید. از نظر مردان شما با نق‌نق کردن‌تان روز آنها را خراب می‌کنید. بنابراین وقتی نق‌‌زدن را کنار می‌گذارید در حقیقت به همسر آینده‌تان نشان داده‌اید که آرامش و آسایش را برایش به ارمغان خواهید آورد و این یکی از برگ‌های برنده شما خواهد بود.

 

ولخرج نباشید

مردان به دنبال زنانی هستند که اهل حساب و کتاب باشند و بتوانند دخل و خرج را متناسب کنند. با داشتن پس‌انداز و پرهیز از خرج‌های برج می‌توانید به یک حسابگر لایق نزدیک شوید. برنامه‌ریزی دقیق مالی را نیز فراموش نکنید. به مرور زمان متوجه خواهید شد که این نحوه زندگی وضعیت مالی شما را دگرگون خواهد کرد. در ضمن فراموش نکنید مردان به این ویژگی شما خیلی اهمیت می‌دهند حتی اگر به ظاهر، خلاف این را بیان کنند یا نشان دهند.

 

بهترین دوست باشید

سعی کنید در سخت‌ترین شرایط کنار همسر آینده‌تان باشید و خودتان را با او هم‌درد نشان دهید. اگر می‌خواهید پرنسس سوار بر اسب سفید او باشید، یکی از شرط‌هایش این است که او بتواند همیشه روی کمک شما حساب کند.

 

ستودنی باشید

درست است که شما انتخاب همسر آینده‌تان خواهید بود اما این به آن معنا نیست که خانواده‌ و دوستان نزدیک او را نادیده بگیرید. طرز فکر اطرافیان او روی نظرش هم تاثیر بسیاری خواهد داشت. بنابراین سعی کنید همان‌طور که او شما را پسندیده، خانواده و دوستانش هم شما را بپسندند.

 

قدم دوم: فقط به خاطر خودت

شما باید به مردتان نشان بدهید که عشق‌تان به او به دلیل وجود خودش است، نه چیز دیگری. این نکات را فراموش نکنید:

 

1. البته که شرایط مالی مهم است، اما یادتان باشد افراد کمی هستند که از توانایی مالی کامل برخوردار باشند. بنابراین شما هم به اندازه همسرتان در حل مسائل مالی خانه سهیم هستید و البته که سختی‌ها را به خاطر او و خودتان تحمل می‌کنید.

 

2. مردها از سرکوفت زدن بیزار هستند. آنها توقع دارند شما آنها را همان‌گونه که هستند بپذیرید و به طبع خودشان هم از شما همین انتظار را دارند. شما با سرکوفت زدن اعتمادبه‌نفس همسر آینده‌تان را از بین می‌برید؛ درنتیجه طبیعتا او به دنبال زن دیگری می‌رود که اعتمادبه‌نفس‌اش را افزایش دهند نه کاهش.

 

قدم سوم:یک نظر عجیب از آقای دکتر: شبیه مادرشوهرتان باشید

 منوچهر طباطبایی، عضو هیأت علمی گروه روانشناسی بالینی دانشگاه علامه طباطبایی در این مورد می‌گوید:

 

پسران به طور ناخودآگاه دخترانی را برای ازدواج می‌پسندند که شبیه مادرشان بوده و بتواند جایگزین او باشد این مسئله که بیشتر در فرهنگ ایرانی دیده می‌شود به ارتباط عاطفی و علاقه‌ای که پسران به مادران دارند برمی‌گردد. معمولا دخترانی که پسران برای ازدواج انتخاب می‌کنند اگر شباهتی به مادر پسر نداشته باشند پسر جذب او نمی‌شود.

 

بیشتر خانم‌ها اگر در آینه به خود نگاه کنند یا در رفتار خود دقیق شوند متوجه می‌شوند که شباهت‌هایی با مادرشوهر خود دارند. این موضوع نمی‌تواند یک آسیب تلقی شود به ویژه اینکه پسران تصمیم نمی‌گیرند که چنین انتخابی داشته باشند. علاقه‌مند شدن یک پسر به دختری که شبیه مادر اوست؛ کاملا به صورت ناخودآگاه و بدون اینکه فرد متوجه شود اتفاق می‌افتد. حتی پسرانی که با مادران خود اختلاف دارند به دلیل علاقه به مادر، دخترانی را برای همسری می‌پسندند که شبیه او باشد.

  

با زنی ازدواج کنید که اگر مرد بود بهترین دوست شما می‌شد. «بردون»

 

قدم چهارم: زیبایی چقدر مهم است؟

زیبایی برای آقایان در انتخاب همسر آینده‌شان حرف اول را نمی‌زند اما به هر حال تاثیرگذار است. دقت کنید زیبایی شما نباید تنها ظاهری باشد، بلکه باید از نظر مردی که شما را به‌عنوان شریک زندگی‌اش انتخاب می‌کند، زیبایی باطنی هم داشته باشید.

 

و اما چند نکته درباره زیبایی:

یادتان باشد همسر آینده شما توقع دارد که زیبایی‌تان را فقط به او نشان دهید و از جلب توجه کردن شما اصلا خوشش نمی‌آید مگر در مواقعی که پیش افراد خانواده یا دوستان‌تان باشید. در این مواقع آقایان دوست دارند اطرافیان هم رضایت‌شان را نسبت به انتخاب همسر آینده‌شان بگویند.

 

یادتان باشد که معیارهای زیبایی در میان انسان‌ها متفاوت است اما شما با رعایت کردن حد اعتدال می‌توانید دوست‌داشتنی‌تر باشید.

 

مردان اصولا از آرایش‌های غلیظ خوش‌شان نمی‌آید. آنها دوست دارند زیبایی شما طبیعی باشد تا همیشه با دیدن‌تان خشنود شوند نه تنها مواقعی که شما آرایش دارید؛ پس تا جایی که می‌توانید چهره خودتان را طبیعی نشان دهید.

 

برای به دست آوردن زیبایی طبیعی باید اول از همه سلامت پوست، مو، دهان و دندان خود را کاملا رعایت کنید و هنگام استفاده از لوازم آرایشی سعی کنید از محصولات گیاهی استفاده کنید. مهم‌تر از همه اینکه یادتان باشد هر مدل مو و هر رنگ مویی را امتحان نکنید چون هر رنگ و هر مدلی به هر صورتی نمی‌آید.

 

حضرت فاطمه (س)، بهترین الگوی رفتاری

 

3 اصل مهم در شکل‌گیری شخصیت نقش دارد:1- وراثت 2-‌تربیت خانوادگی 3- جامعه. حضرت فاطمه (س) از این 3 اصل مهم به‌طور کامل برخوردار بود و در همسرداری، خانه‌داری و تربیت فرزند هم از آنها به نحو مطلوبی استفاده کرد.

 

روایت اول:

روزی حضرت علی (ع) از حضرت فاطمه (س) پرسید: فاطمه جان آیا غذایی موجود است که بیاوری؟ حضرت زهرا (س) فرمود: سوگند به خداوندی که حق و قدر تو را بزرگ شمرد 3روز است که غذای کافی در منزل نداریم و همان‌ مقدار ناچیز خوراکی را به شما بخشیدم و خودم گرسنگی را تحمل کردم.

 

امام علی (ع) فرمود: پس چرا اطلاع ندادی؟

حضرت زهرا (س)گفت: پدرم مرا نهی کرده از شما چیزی بخواهم.

 

روایت دوم:

روزی حضرت زهرا (س) مشغول آرد کردن گندم بودند که شنیدند کسی در می‌زند. امام حسن و امام حسین (ع) درحالی‌که مشغول بازی بودند رفتند به سوی در خانه ولی حضرت زهرا (س) فرمودند: بچه‌ها صبر کنید. این نوع در زدن پدرتان علی (ع) است. بگذارید من می‌روم و در را باز می‌کنم. ایشان خودشان را تکاندند و سرووضع‌شان را مرتب کردند و در منزل را برای شوهرشان باز کردند.

 

قدم پنجم: مهارت‌هایی که باید یاد بگیرید

و اما رسیدیم به یکی از مهم‌ترین قدم‌ها برای رسیدن به یک همسر ایده‌آل. شما باید مهارت‌های زیادی را داشته باشید؛ مهارت‌هایی که بتواند در آینده یک مادر نمونه و یک همسر دوست‌داشتنی از شما بسازد اما آنچه قصد بازگو کردنش را داریم مهارت‌هایی فراتر از اینهاست. شما تا زمانی که به مهارتی خاص دسترسی پیدا نکنید تفاوت چندانی با سایر زنان اطراف خود ندارید. در این قسمت مهارت‌های مورد نیازتان و همچنین طریقه کسب این مهارت‌ها را به شما معرفی می‌کنیم. درنهایت نیز به مهارت‌هایی اشاره می‌کنیم که شما را متفاوت‌تر از دیگران جلوه می‌دهند.

 

ضرب‌المثل اسپانیایی: اگر خواستی اختیار شوهرت را در دست بگیری اختیار شکمش را در دست بگیر.

 

مهارت اول:

آشپزی در میان مهارت‌های مورد نیاز شما حرف اول را می‌زند و اگر شما بهترین و لذیذترین غذاها را بر سر میز غذا بگذارید، مطمئن باشید زحمت‌هایتان چند برابر خودش را نشان می‌دهد. علاوه بر آن روزهایی که به هر دلیلی نتوانستید آشپزی کنید، همسرتان این کمبود را به خوبی حس می‌کند و درنتیجه قدردان تمام زحمت‌هایتان خواهد شد. بهترین راه یادگیری این مهارت استفاده از تجربیات مادرتان است.

 

مهارت دوم:

تمیز نگه داشتن محیط منزل به‌خصوص آشپزخانه و اتاق غذاخوری یکی از سخت ترین مهارت‌ها و در عین حال تاثیرگذارترین آنهاست. یادتان باشد غذای همسرتان را هرچه در محیط زیباتر و البته پاکیزه‌تری سرو کنید طعم غذا لذیذتر خواهد شد و اما ساده‌ترین راه کسب این مهارت آن است که سعی کنید از ریخت و پاش در محیط‌های ذکرشده جلوگیری کنید تا اصولا نیازی به تمیز کردن آن نداشته باشید.

 

مهارت سوم:

این روزها آنقدر سر خانم‌ها شلوغ شده که دیگر نمی‌توان از آنها فقط توقع خانه‌داری و شست‌وشو و تمیز کردن را داشت اما یادتان باشد قرار است شما خاص‌ترین و تاثیرگذارترین زن زندگی همسرتان باشید؛ بنابراین سعی کنید نحوه شستن لباس‌ها و اتو کشیدن پیراهن‌های آقایان را یاد بگیرید و مطمئن باشید این مهارت کمک زیادی به شما خواهد کرد،‌ زیرا قطعا یک روز مجبور به اتو کشیدن یقه لباس‌ همسرتان خواهید شد.

 

مهارت چهارم:

ورزش کردن و رعایت رژیم غذایی می‌تواند جوانی شما را تا سال‌ها تضمین کند. این مهارت به انگیزه و البته اراده‌ای قوی نیاز دارد و متاسفانه این نکته‌ای است که بسیاری از خانم‌ها به سادگی از کنارش می‌گذرند و آن را نادیده می‌گیرند. شما با ورزش منظم و رعایت رژیم غذایی می‌توانید به همسرتان ثابت کنید در انتخاب شما اشتباه نکرده.

 

مهارت پنجم:

در جریان اخبار اقتصادی باشید.سعی کنید از خرج‌های اضافه بکاهید. ریش و قیچی دست شماست. می‌توانید کاری کنید که همسرتان ورشکسته شود یا پیشرفت مالی خوبی داشته باشد. مطمئن باشید اگر منجر به پیشرفت اقتصادی همسرتان شوید به نفع خودتان خواهد بود.

 

مهارت ششم:

هیچ‌وقت تاریخ مناسبت‌های مختلف، از سالگرد ازدواج‌تان تا روز تولد مادر شوهر یا حتی خواهرشوهرتان را فراموش نکنید؛ حتی می‌توانید با یک تماس ساده پشت تلفن به آنها تبریک بگویید؛ یک بار این را امتحان کنید و به چشم خودتان معجزه‌اش را ببینید. اگر یک بار این را امتحان کنید هیچ‌وقت فراموش نخواهید کرد.

 

قدم ششم

بعد از اینکه رابطه شما راه درست خود را طی کرد و در مسیری که باید قرار گرفت وقت آن رسیده اطرافیانتان را مطلع کنید. تا قبل از این مرحله لزومی ندارد دوستانتان در جریان باشند و البته فراموش نکنید که همان‌قدر که دوستان و خانواده شما برایتان مهم است به همان اندازه هم باید دوستان و خانواده همسر آینده‌تان نیز مهم باشد.

 

این نکات را فراموش نکنید:

هیچ وقت سعی نکنید نامزدتان را از دوستانش جدا کنید. مردان از تمام شدن دوران مجردی‌شان هراسانند شما نباید از همان ابتدا به آنان طوری نشان دهید که گمان کنند دوره مجردی‌شان به پایان رسیده و دیگر وقت مهمانی رفتن‌هایشان تمام شده.

 

رابطه خودتان و همسرتان را به دوستان متاهل خلاصه کنید و از رفت‌وآمد با دوستان مجردتان خودداری کنید و از همسرتان هم بخواهید همین کار را انجام دهد.

 

در مورد دوستان صمیمی و خانواده همسر آینده‌تان حرف بدی نزنید. آقایان طاقت شنیدن بدگویی‌های زنانه را آن هم در مورد کسانی که دوستشان دارند ندارند. حتی اگر در ظاهر نشان ندهند اما باز هم از شما دلخور می‌شوند.

 

در نهایت یکی از اصلی‌ترین دلایل انتخاب همسر برای مردان این است که از تنهایی رها شوند شما هم باید در رسیدن به این هدف به آنها کمک کنید نه اینکه طوری نشان دهید که گمان کنند قرار است بعد از ازدواج تنهاتر از قبل شوند.

 

قدم هفتم

همان‌قدر که شما نیاز به دوست داشتن دارید مردان هم همین‌گونه هستند. اگر می‌خواهید تبدیل به ماندگارترین دوست همسرتان شوید به او نشان دهید که دوستش دارید و او را نسبت به این قضیه مطمئن کنید. مردان موجوداتی احساساتی هستند هرچند که زیاد ابراز احساسات نمی‌کنند.

 

چگونه ابراز احساسات کنیم:

احساسات شما هرقدر هم باشد در وهله اول باید به یاد داشته باشید که یاد بگیرید کنترل‌شان کنید. در غیر این صورت عواقب ناخوشایندی در انتظار شما و رابطه‌تان خواهد بود.

 

در ابراز احساسات‌تان سعی کنید هم از کلمات و هم از اعمالی که تاییدی در صحبت‌هایتان باشد استفاده کنید. همان‌طور که کلمات اگر عملی پشت آن نباشد بی‌فایده خواهد بود؛ عکس قضیه هم باید رعایت شود.

 

خرید هدیه در مواقعی که مناسبتی در پیش است امروز به صورت فعالیتی معمول در‌آمده؛ شما برای متفاوت بودن می‌توانید بدون مناسبت و تنها به بهانه اینکه همسرتان را دوست دارید برایش هدیه‌ای بگیرید. این هدیه می‌توانید حتی یک شاخه گل باشد.

 

بهترین روش برای نشان دادن احساسات و ابراز علاقه، توجه کردن به همسرتان و توجه کردن به حرف‌های اوست. این سخت‌ترین روش ابراز احساسات است که البته تاثیرگذارترین نیز است.

با همسر خود مثل یک کتاب رفتار کنید و فصل‌های خسته‌کننده او را اصلا نخوانید. «سونی اسمارت»

 

قدم هشتم: درد دل کنید، چغلی نکنید!

شما باید سعی کنید در این قدم نشان دهید که علاوه بر روزهای خوب، در مشکلات نیز همراه او هستید. زندگی مشترک یا به عبارتی بهتر زندگی، مخلوطی از روزهای خوب و روزهای بد است و از آنجا که شما به غیر از شریک بودن در زندگی باید بهترین دوست‌ هم باشید، بنابراین لازم است که نشان دهید نیمی از مشکلات متعلق به شماست.

 

در این قدم اشتباهاتی را که ممکن است مرتکب شوید، متذکر می‌شویم.

اشتباه اول: همان‌‌قدر که شانه خالی کردن از مشکلات می‌تواند برای رابطه شما مضر باشد به دوش کشیدن مشکلات به صورت یک تنه نیز مثل سم می‌تواند کشنده باشد. هیچ وقت سعی نکنید خودتان را فدای مشکلات کنید؛ اجازه دهید همسر آینده‌تان هم به اندازه شما مشکلات را حس کند و با آنها مواجه شود.

 

اشتباه دوم: مشکلاتی که بین شما و مرد زندگی‌تان پیش می‌آید متعلق به شما دو نفر است. بیشتر خانم‌ها عادت دارند مشکلات‌شان را با اعضای خانواده‌شان به خصوص مادر و خواهرشان در میان بگذارند. این یکی از بزرگ‌ترین اشتباهاتی است که برخی مرتکب می‌شوند. کسانی که شما مشکلات و رابطه‌تان را با آنها در میان می‌گذارید هیچ وقت اینها را فراموش نمی‌کنند و هر وقت لازم بدانند آنها را برای شما یادآوری می‌کنند.

 

مهارت‌های اضافه بر سازمان

شما می‌توانید علاوه بر یادگیری پخت غذاهای خوشمزه، روش تهیه کیک، بیسکویت و دسرهای مختلف را نیز فرا بگیرید. شرکت در کلاس‌های شیرینی‌پزی می‌تواند کمک شایانی به شما کند.

 

داشتن تحصیلات عالیه شما را متفاوت‌خواهد کرد. حتی اگر قصد کار در خارج از منزل را ندارید، تحصیلات در رشته مورد علاقه‌تان را ادامه دهید. این آموزش‌ها ذهن شما را خلاق می‌کند.

 

دنبال کردن اخبار فوتبال را دوست ندارید؟ صبر کنید. شاید بد نباشد در این‌باره کمی اطلاعات داشته باشید و گاهی سر به سر همسرتان و تیم مورد علاقه‌اش بگذارید.

 

هیچ وقت تصمیمی را در زندگی مشترک‌تان به تنهایی اتخاذ نکنید. مشورت کردن از ضروری‌ترین نکات یک زندگی مشترک است. بنابراین بدون مشورت با همسر آینده‌تان دست به انجام کاری نزنید.

 

مطالعات عمومی خود را بالا ببرید و در جمع‌های مختلف حرفی برای گفتن داشته باشید. مردها ترجیح می‌دهند که همسرشان عقاید و نظرهای خودش را داشته باشد. در ثانی این کار اعتمادبه‌نفس شما را بالا خواهد برد.

 

عقاید خود را به همسرتان تحمیل نکنید اکثر مردان به همان شکلی که به دنیا آمده‌اند باقی می‌مانند پس اگر نظری هم دارید. شما باید با مثال و منطق، آقایان را متوجه عقایدتان کنید.

 

یادتان باشد هیچ وقت از روی احساس با مشکلات مواجه نشوید به خصوص هنگامی که در موردی با همسر آینده‌‌تان صحبت می‌کنید. او باید اطمینان داشته باشد که زندگی‌اش را با کسی شریک خواهد شد که صلاحیت اداره زندگی را داراست.

 

شرایط ایجاب می‌کند متفاوت باشید

مردان امروزی در مقایسه با پدرانشان به دنبال نوع متفاوتی از زنان هستند و انتخاب همسرشان را طبق سلیقه خودشان انجام می‌دهند نه بر اساس انتخاب‌هایی که پدران یا مادرانشان برایشان انجام می‌دهند و مطمئن باشید در چنین شرایطی وظیفه شما در خانه تنها شوهرداری، خانه‌‌داری و بچه‌داری نخواهد بود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی